Har du solgt dit hus eller fraflyttet din lejebolig, skal du huske at give os besked.

Når du flytter ind eller ud af din bolig, skal vi have følgende oplyst:
- kWh
- m3
- h(timer)
- hvornår (overtagelsesdato)
- hvem flytter og hvem flytter ind

Bemærk! at blanketten skal underskrives af begge parter eller alternativt af vicevært/ejendomsmægler.

Du har følgende muligheder for at melde flytning:
- Du kan printe, udfylde og underskrive en flyttemeddelelsesblanket og sende den til os enten indscannet eller pr. brev.
- Du kan udfylde felterne i formularen nedenfor og trykke på "Send", så sender vi dig en udfyldt flyttemeddelelse, som underskrives og returneres til os.
- En anden mulighed er at ringe til os, så fremsender vi en flyttemeddelelse sammen med en svarkuvert.

Vær i øvrigt opmærksom på:
- At give besked, hvis du/I bliver gift, samboende, skilt eller andet som har relation til afregningsforholdet.
- Hvis du er lejer har du mulighed for at melde flytning direkte til os når du fraflytter lejemålet i stedet for at afvente udlejers slutafregning.
- Vil du læse mere om vores regler, fremgår de af vores Almindelige Bestemmelser pkt. 2.16
- Hvis du køber/sælger en udlejningsejendom skal vi have besked, det er nemlig ikke sikkert at en evt. administrator giver os besked

 

Udfyld venligst alle felter